hayırlı akşamlar danışmak istiyorum düşüncenizi merak ettim ben ailemin yanındayım şuan
Ailem işitme engelliler ve işaret dili ile konuşuyorlar. Çocuğum da farketti o da seslenmiyor artık dede anneanne diye el işareti yapıyor onlara. Normalde sorunca söylüyor tabi dede ve anneanne diye.
Evdeki gibi etkinliklere devam ediyorum tabi ki sıfır TV ama etrafta kimse konuşmayınca oda işaretle konuşuyor 🥺
Cümle kurmasını beklerken ilerleyemiyorum