Merhaba hanımlar 5bucuk ay önce doğum yaptım adet gördüm sonrasinda zaten üçüncü adetim gecikti sanki tarihi sizce normal mi düzenli değildi zaten ama oluyordum sonuçta çok tedirginim test yaptım negatif çıktı ama aklıma takılıyor ya eşimde eminimin diyor dikkat ediyorum diyor büyük oglumdada afedersiniz aynı şekil korunuyorduk sonra bıraktık hamile kaldım ama bu sefer korkuyorum açıkçası emziriyorum sizce normal mi. Regl olmak için ne yapmam gerek tavsiye verin lütfen