8 aylığız yaklaşik 1aydır tutunup ayağa kalkıyo. Bu sabah ben yatıyorum bana tutunup ayağa kalktı ellerini bırakıp denge kurmaya çalıştı 5 saniye kaldı düştü. Ve bunu gün içinde 3 defa daha yaptı. Yürümeye başlama çabaları mı acaba. Tecrübe eden var mı. Daha dişimiz yok ama bu kız ayaklandı 😃😃