Secuuss aleynax kızım 37 günlğk doğdugundan beri anne sütü mama ilerledik hipp combiotic aldım.. bebelac gold deneyelim dedik 2 gün önce bebeğim kaka yapmadı hala ve aşırı ıkınması var
Eymeninannesiiiiiiiiii Tadını bilemiyorum ama ilk oğlumda hepsini deneyip SMa ile devam etmiştim ikinci bebeğimi de Aptamil ile başladık sma ile büyütüyorum ben memnunum 🌸
aleynax Eymeninannesiiiiiiiiii sma ve aptamili içmiyor geri çıkartıyor ağzından kaşıklada denedim içmiyor ya
Secuuss aleynax evet ikisinide içti sorun yok ama bebelac kabız gibi yaptı normalde her gün yapardı kaka