2 ay aşısını yaptırdım Çarşamba sabah ne zaman banyo yaptırmalıyım cumartesi mi pazar mi
aysssssss Pazar, garanti olsun. Ben öyle yapmıştım.
[silindi] teşekkür ederim 🙏
Nasıl geçti zorlandı mı ateş falan oldu mu
Evet bende merak ediyorum ateş oldumu