maidesina biz de 15 günlükken öğrenmiştik alerji olduğunu ve 6 ay boyunca ben dahil hiç yemedim süt ürünleri. Bu süreçte bağırsaklar gelişiyor ve alerji geçebiliyor demişti doktor. İki tip alerji varmis çünkü. Biri tıbbi bisey söylemişti ismini diğeri de bagirsaklarin gelismemesinden kaynakli demişti. Bağırsaklardan kaynaklı bir alerjiyse 1 yaşına kadar geçer genelde demişti.
6 ay sonra ben diyetimi açtım kızımda bir etki görmedik. 7 aylıkken de alerji doktorumuzun yönlendirmesiyle hastanede kendi kontrolünde yoğurt ile tadım yaptık. 3 saat falan orda bekledik. Herhangibir reaksiyon göstermedi vücut.
Bu sekilde günlük 80cc-100cc ver bir hafta boyunca dedi. Bir hafta sonunda eğer kakada kan ve mukus gormezsen diğer şeyleri de tadım yaptırabilirsin demişti. 1 hafta yoğurt yedirdim sadece süt urunlerinden.
Bir sıkıntı olmadı ve şuan herşeyi yediriyorum çok şükür. Şuan 8.5 aylık
Kakada kan gorduyseniz bence tekrar götürün doktorunuzla görüşün.
Kakada kan ve mukus olursa yedirmeyi bırakın, birkca ay sonra tekrar deneyecegiz demişti çünkü bize.
Sıcaklardan dolayı da pişik olmuş olabilir. Ama siz kakada kan da var diyorsunuz alerjiden bu o zamn