Meri-Mel Kızlar aracımızı satmayı düşünüyoruz sizce fiyat olarak ne dersiniz siz olsanız 🤔 2017 model 2018 de trafiğe çıkmış. Sahibiyiz,61 binde şuan herhangi vuruk, kırık boya değişen yok 🙂
Meri-Mel dilay06 Nasıl yani gerçi biz de alırken güney doğu ve doğuda araçlar ucuzdu biraz daha haklısınız Marmarada bir yer 🙈😃