ikiprensesbebiss Bebeğimin tişörtünde leke kalmış ne kullanmalıyım çıkması için bir kere yıkandı ama çıkar mı ?
bircemoms ikiprensesbebiss ben minoris leke çıkarıcı kullanıyorum çok memnunum bugün daha kullandım yeşil bexelye lekesini çıkardı beyaz kıyafetten kan kaka vs hepsini çıkarıyor
569767 ikiprensesbebiss evet doğal leke çıkarıcı ben zaten bebegımın kıuafetlerı için almıstım sıcak su içine deterjanı atıpsunuz erıtıp sonra camasırları koyup 1 gece bekletın her türlü leke çıkıyor
aass2024 Ebebeğin leke çıkarıcısı var toz olan ben memnunum :) aksamdan kaynar suya basıp ertesi gün yıkıyorum 🌺
aass2024 1cocuksevdasi bilmem ki şimdiye kadar öyle yaptım hep ☺️ şimdilik kaka oluyor zaten sadece ona da yarım saat az geldi bana 😅
1cocuksevdasi aass2024 hep kakali zaten benim attıklarım daha ek gidaya geçmedik yarım saat yetiyor valla deneyin bence