ysmnkrl Merhaba, doktorumuzun onerisiyle Aptamil denedik ancak 5 dk sonra aşırı kustu. Sonra Aptamil prosyneo denedim onu gayet güzel içti kusma olmadı. İnternetten farkına bakayım dedim çok açıklayıcı bir sey bulamadım. Bilen varsa lütfen açıklayabilir mi
minikoglummmmm ysmnkrl bence sindirimi kolay olan prosyneo ben başka mama kullanıyorum Bebelac gold olanı hiç birii yaradamdi hep gaz yaptı gold iyi geldi aptamilkide öyle