Elfbkrcer benim eşimde de normalde hep oluyordu canım ama artık iltihap iyice arttı o yüzden doktora gitti önce iltihap kurutucu krem verdi iltihap gidince ya tırnağı komple alacak yada tırnak batmasını törpülüyecek çıkan yerden duruma göre korkmana gerek yok uyuşturuyorlar zaten canım ama bir hafta evde dinlen ondan sonra doktor