Çok hareketli bir bebek, emekliyor şuan ayakları üzerinde de durabiliyor ama babıldama yok. Geçen ay kontrole doktor babıldama var mı diye sormuştu 1 ay oldu hala yok. Dil bağı vardı 20 günlükken kesildi ama onunla bir ilgisi olabilir mi? Yoksa normal mi 😔 konuştuğum arkadaşların hepsi bir şeyler söylüyor