Ben ebebek deterjanını kullanıyorum, lekeler için de üstünü değiştirdiğimde leke henüz yeniyken birkaç fıs yine ebebek leke çıkarıcısı sıkıyorum kirliye öyle atıyorum. Makineye atarken de yine gözden kaçan lekerin üstüne glint bitkisel leke çıkarıcı sıkıyorum. Ya da makineye deterjana ek misedor leke çıkarıcı koyuyorum 2 kapak. Tertemiz çıkıyor.