mysaa 36 günlük bebeğim var. Gündüz öğle uykusunu güzel uyuyor bazen şaştığı oluyor tabi. Gece de 9-9.30da uyuyor 1e kadar sonra tekrar uyanıyor, besliyorum ve tekrar uyutuyorum. 4 gibi uyanıyor, Devamında uykuya dalmakra zorlanıyoruz. Sabah 6 gibi kalkıyoruz öğlene kadar uyku yok. Sadece anne sütü alıyor, beslenmesi uykusuna göre ayarlıyorum ancak her istediğinde de emiyor. Biraz gaz sorunumuz var. Uykusunda ıkınma hareketleri yapıyorsa gazı tam çıkmamış oluyor ben böyle anlıyorum gazının olduğunu. Geceleri 2 3 kez kalkıyoruz anlayacağınız,uykusuz geçiyor günler ama bu günler de geçecek