bytk benimde normaldi ama dikişlerin atmaması gerekiyormuş zaten bende atacak diye düşünüyordum doktor dikişler ne kadar kalırsa o kadar iyi demişti bana eğer atarsa deri kavuşmaz demişti hatta tekrardan dikişe bile ihtiyaç oluyor öyle durumlarda erken atarsa. Benimki 50. Günde Felandi dikişler gitti