Merhabalar;
Oğlum 22 Aylık.
Geçen günlerde tuvaletin kapısını açtı birden oğlum ve beni klozette görünce kendi de bezini çıkartmak istedi ve çok ilgi gösterdi şimdi klozeti her gördüğünde ‘çiş çiş’ diyor ama oturmuyor. Ben de ona Fisher Price çocuk klozeti aldım ve dün bezi tamamen çıkarttım.
Bugün ilk günümüz diyebilirim bezsiz; sabah tuvaletini parkta altına yaptı çok naif bir şekilde karşıladım aferin oğlum çişini yapabildi bir sonraki sefere de sana aldığımız klozete yapabilirsin deneriz falan dedim.
Oturttuğumda 10-15 saniye oturup kalkıyor pantalonunu çekiyor yukarı ama bez takmama müsade etmiyor. Ben de bu sürece adım atmış ve cesaretimi toplamışken beze bulaşmak istemiyorum 1 kere çıkarttım ve kararlıyım 😬
Öğlen çiş yapacağını anladım ama ben bi çişini yapayım sonra onu götürürüm derken hop yere yaptı keşke direkt onu götürseydim ilk.
Bana bu süreci yaşayan anneler tavsiye verebilir mi? Süreç sizce normal mi ilerliyor ilk başlarda hem bezi takmak istememe hem de klozete oturmaktan kaçınmaları normal mi? Önerileriniz nedir?
Bana sormak istediklerinizi de ben cevaplarım.