Kizlar 1 haftadir memleketimde ablamlarin evinde kaliyordum dun geldik ve iki gundur kasiniyoruz ne oldugunu anlamamistik. Simdi ablam aradi kus biti basmis evi dedi . Benim her yerimi yemisler belki cocuklarima bile bulasti bilmiyorum bu nasil gecer bi bilginiz var mi eve bulasacak diye de korkuyorum