Oğlum 50 günlük. Şu 10 gündür devamlı gören bu çocuğun sariligi var diyip duruyor. Yenidogdugunda kontrol etmiştik sariligi yoktu. Doktora götürdüm 10 gün sonra gel artarsa bakarız dedi. Merak ettim başına gelen var mı. Doğduğunda sariligi yoktu. 10 gündür yüzü sarı.