Kızlar bebeğim 2 yaş 15 günlük oldu artık bıraktırmak istiyorum bezi nasıl başlamalıyım neler yapmalıyım tavsiyenize ihtiyacım var birde çıkarınca tam çıkarın gece de bağlamayın diyor uzmanlar ya benim kızım sütle uykuya geçiş yapıyor 1 biberon süt içiyor yatmadan 180 cc kadar e haliyle sabah o bez taşıcak hale geliyor gece sütünü mü bıraktırmam lazım bu durumda uykudan kaldırsam çiş için 1 defa yeterli gelmez birkaç defa uykusunun bölünmesi doğru olurmu kafamda deli sorular help 😂