Hsntaha Merhaba oğlum 3 buçuk aylık sadece anne sütü ile besleniyor 10 gün oldu bugün kaka yapamadı. Basınıza gelen ya da bir öneriniz şimdiden teşekkürler
GonulAyd Hsntaha anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal. 10 günü gecince kesinlikle hastaneye goturulmeli
Honey Hsntaha bizimki normalde hergün yapardı, bu sefer 5.gün sonunda yaptı ilk defa başıma geldi bilmiyorum ama 10 güne kadar yapamamak normal diyorlar 🤔
Mucizeoglum Hsntaha aynısı benimde oldu götürdüm doktora bi iki güne yapar dedi kulak çubuğuyla ucuna yağ sürüp poposunu uyar dedi doktor sonra yaptı çok şükür
Aylin_lina Benim bebeğim de haftaya 3 aylık olacak son bir aydır 4 günde bir kaka yapıyor. Ben her gün bir çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum