Eymenbusra ben kendimi çok yıprattım ilk 15 gün, çok başlık açıp danıştım burda da, artık kendi sağlığımı kaybetme noktasına geldim psikolojim bozuldu emmiyor, süt yetmiyor saatlerce şırıngayla beslemeye çalıştım günde 1 saat uyumuyordum bu döngüden dolayı. En son kabullendim meme tutmuyorsa sağıyorum, süt yetmiyorsa mama veriyorum çünkü ben kötü oldukça bebeğime bakamaz oldum. Vertigo hastasıydım en son 10 yıl önce ciddi atak geçirmiştim bu süreçte uykusuzluk ve stresten tekrar atak geçirmeye başladım başım dönüyor şu an sürekli sersem gibiyim ve annem olmasa bebeğime şu an tek bakamam , boşu boşuna kendimi hasta ettim diyorum ve toparlanmaya çalışıyorum. İnşallah normale bir döneyim böyle şeyleri hiç dert etmiycem bebeğimle sağlıklı olalım yeter her şeyin bir çaresi var.