Sevmediğim ot burnumun dibinde . Fotoğraflarına bakmaya bile iğrendiğim hayvancıklar parkelerde ve hatta nedense Ocak kenarında geziyor 2 dir Ocak kenarında ters dönmüş görüyorum küçük bir şey peçeteyle alınca hareket etmeye başlıyor neden Ocak kenarı anlamıyorum susam böceği değil eminim 🤢 minik minik yavru . Hamam böceği yavrusuna benzettim . Ev eski ama içi yeni yapıldı ilk geldiğim sene bi kaç hafta gördüm . Birde 2 gündür görüyorum. Evim hep tertemizdir takıntılıyım ona rağmen nerden geliyorlar kızlar yardım 🤢🤢 mutfak tezgahında gördüm dünya başıma yıkıldı günlerdir yemek yapıp yiyesim yok ters dönmüş minicik bir şey bir de Allahın cezası . Eşim mavi bi sprey almış eczaneden. Bitseler bile ben bu psikolojiden nasıl çıkıcam nasıl yemek yicem bilmiyorum hamam böceği fobim var ezelden beri öyle böyle değil 🤢🤢😭😭😭 fareden bile bu kadar tiksinmiyorum yardım edin kızlar