sedac23 mesela onunla oyunlar oynarken, gülsün diye uğraşırken kahkaha atmıyor mu hiç?.ben bebeğimle normal konuşurken gülüyor ama farklı ses tonları kullandığımda, değişik oyunlar yapınca kahkaha atar gibi oluyor. Yapısından da olabilir. Bebeğiniz kahkaha ile gülmeyi sevmiyordur belki de :) benim bebeğim de kız, böyle cıvıl cıvıl güleç olmasını beklersin ama kalabalığa karıştı mı hiç öyle değil. Evimizdeyken şen şakrak ama. Artık huyu bu diyorum