Sevgili kusan bebek anneleri ,ara ara kusan bebek yardım postları gördüğüm için belirtmek istedim kızım 18 ay 18 günlük öncelikle o dönemi geçtiğimiz için elden ele belki size de fikir olur diye paylaşmak istedim.
1 yaşına kadar kustu kızım sanırım 15 aylıkken de 2 kez oldu.
1-Hangi mama daha az kusturur?
Ne yazık ki kusuyor ise hiç bir mama tesir etmiyor Fakat reflü mamaları var onlar bir tık işe yarıyor ama kesin çözüm mü hayır denedigim için🙂
2-Ne yapmak gerekir
Reflü yatağı belki işe yarıyordur ama aldım kesilmedi diyen yüzlerce insan var kesin çözüm değil korkmayın yani geçmiyor ise.
3-ilaç kullandınız mı ne kullandınız ?
Hiç bir ilaç kullanmadık 3-4 doktor gezdim bunun çözümü yok rahatlar ama geçici kusma son bulmaz dedikleri için ilac tercih etmedim eden de var ama bize verilmedi.
4-Kilo alımı nasıldı .
Bizde berbat o kadar çok kusuyordu ki ama kilo alan hiç etkilenmeyen de vardır ama az alıyorsa korkmayin.
Eklemek isteyen yazabilir insAllah faydalı olur sevgiler 😍💓