Bende osmanıye liyim evimiz müstakil ev etrafı bağ bahçe yazın kımse kalmıyor çok aşırı sıcaklarda bahcede görüyoruz evde sineklik var ama hepsinde yoktu eve hiç girmedi şükür kükürt döker Babam etrafına eve direk giremez derler ya ne kadar doğru evin etrafın da agac filan varsa kollarını budar oyle girerler miş ağac vasıtasıyla inşallah bir sıkıntı yaşamazsınız 🌸