Merhabalar 50 gunluk bebegim var ve tahminimce fizyolojik reflusu var cok kusuyor. Bazende agzindan süt sızıyor. Ayrica sutumu sagiyorum geceleri birkac kez babası besliyor.
Son birkac gundur gun icinde emerken kavga ederek emiyor. Biraz emdikten sonra Aglama ve bir yandan emme geri cekilip aglama birdaha saldirma ve finalde uyuyor.
Ev birkac gundur aşiri sıcak, sıcaktan mı boyle yapıyor yoksa bir meme reddi mi? Veya baska birsey olabilir mi? Birkac gundur aksam ustleride felaket agliyor normalde aglayan bir bebekte degil.
Sütüm fazlaca geliyor ve memede uyuyan bir bebek değil