aylizinannesiiii Kızlar dün pastaneden kızıma poğaça aldım kıyır kıyırdı pastanede çalışan hanımefendiye sordum sadece margarinli diyip geçiştirdi varmı böyle tarifi olan Pofuduk pofuduk kıyır kıyır margarinli Tarifi olan varsa nolur versin şimdi yapacağım hemen
aylizinannesiiii Zumra_Fatma yaa o kadar lezzetliydi ki kokusu caddeyi sarıyordu margarinle yapıyoruz dedi hanımefendi ama tarif yok hiçbiyerde puf puf çok güzeldi
_Goktugunannesi__ aylizinannesiiii Tarifini vermezler zaten Canım katkı maddesi bulunuyordu kesin çünkü nasıl auaorsak yapalım o pastane den alınanın tadını tutmuyor
Zumra_Fatma aylizinannesiiii bende gecen karakoy poacasi yaptim cookk guzeldi agzimizda tadi kaldi mukemmeldi evet margarinle ve ekstara siviyag fialnda koyuluyor mukemmel
aylizinannesiiii _Goktugunannesi__ ay evet ya ama tanesi 25 tl olmuş poğaçanın evde yaparım diye düşündüm
aylizinannesiiii antropologanne mahlep kokusu dimi o ay o koku kandillerde simitlerde de kokuyor evet deneyeyim çok teşekkür ederim
Zumra_Fatma _Goktugunannesi__ trn-mom55 aylizinannesiiii yks 1 çay bardagı ilik süt 2 yemek kasigi toz seker 1 paket maya 250gr margarin 1 cay bardagi sivigyag 2 yumurta birinin sarisi poacalarin uzerine surulecek 1 tayli kasigi tuz 5.5 su bardagi un Hamurunu yumusak tutun ben 150 derece 180 derecede olabilir yunurta sarisini surun firina atin uzeri ve alti kizarana kadar pisirin afiyet olsuun bayolacaksiniz valla
aylizinannesiiii Deletedmom_216 hayır mayalı ama margarinli mis kokuyordu pastane kabartma tozlu poğaçaları bir türlü sevemedim
Zumra_Fatma _Goktugunannesi__ hamur yogurun biraz 15 20 dk dinlendirin sonra skeil verin yije bi tepsi mayasi evet ister istermez onu siz hilirsiniz