Hanımlar buzluğumda önceden haşlayıp koyduğum fasulyeler var yapacak yemek de bulamadım yapsam diye düşünüp duruyorum iki gündür ama emzirdiğim için korkuyorum
Kimyon ile yesem ben acaba yine de gaz olur mu
Önceden de haşlamıştım hem ön pişirme de olmuş oldu çok gazı kalır mı ? Akıl verir misiniz