Oğlum 33 aylık. 3 ay önce kabız olmuştu makat çatlağı oldu iyileştirdik kakası normale döndü ama kakasını tutma problemi yaşadık kakasını tutuyordu ve günlerce bırakmıyordu en sonunda Almanya dan güzel ilaç getirtti doktorumuz. Kaka hep yumuşak kalıyor ama yaparken kaka kaka diyor dolanıyor mızırdanıyor bazen tüm çıkarıyor bazen azıcık bişey yapıyor bi saat sonra yine kaka kaka diyor yine az bişey çıkarıyor. İlacı bıraktık yine başladı az az kaçırmaya. Kakası olmasına rağmen ve yumuşak olmasına rağmen hepsini çıkarmıyor. Yap oğlum diyoruz seni şıraya götüreceğiz diyoruz ama yok az bişey değdiriyor o kdr. İlaca tekrar başladık ama nereye kdr böyle sürecek bilmiyorum. Ailecek mahvolduk. Moralimiz sıfır. Bu sorunu yüzünden bezide bırakamadık. Yumuşak kakayı neden tüm yapmaz yaparken dolanır durur aklıma hiçbir şey gelmiyor. Karnım ağrıyor diyor ama kakayı tüm yapmıyor dolanıp duruyor….. Yardımcı olur musunuz