Caglamm123 Cimcimelerinnnesi kızım 7 aylik doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum hiç pişik yapmiyo çokta uygun fiyatı tavsiye edrim sadece şok da var
Eylulozlem1 Caglamm123 evet benim bebegımde de pişik falan yapmadı su an ıslak mendilı nı kullanıyorum bezini yeni dogdugunda kullanmıstm kalıbı cok ıyı bazı yenıdogan lar kocaman oluyor