rudade120209 benimde bebeğim 4 ay 16 günlük aynı şeyden muzdaribim reflümü diye götürdüm. Duvara fışkırır tarzda kusması gerekiyomuş. Hep sızıntı şeklinde kusar. Bende çok mama değiştirdim aptamil arda aldım yine kusması devam etti. Şuan bebelac gol kullanıyorum ar gkbi rn azı dan diğerlerine göre az kusuyor. Bazen çok bazen az bazende hiç kusmaz.Sadece mamayla besleniyor . Şunu farkettim
3-4 saatte mama içince kusmuyo ama 2-2 buçuk saatte içince kusuyor. Sindiremediği için. Birde heyecanlandığında kendini sıktığındada kusuyor. Benim yiğenim böyleydi reflüsüde yoktu 6. Aydan sonra azaldı. Gelişiminde soruyorlardı bana bebeğimin gelişimi güzel . Reflüsü olan bebeklerde gelişiminde sıkıntı olurmuş . Reflü yatağıds aldım ordada kusuyor . Ve sevmedide.