sna44 Kızlar kullananız var mı? Sma optipro kullandım çok gaz yaptı. Evolvia kullandım kakasını zor yapar oldu Şimdi hipp keçi sütlü mama kullanıcam kızım 2 aylık
mero_81 sna44 bizde gaz yaptı birde çok huzursuzlamdı o gün ama yapmayanlarda varmış belki bebeğim hep anne sütüyle besleniyordu ara ara verdim diye olmuşta olabilir