mero_81 kızımın doğduğundan beri hep gazı vardı önce hip kullanıldım mama gerçekten güzel oğlum için hastanede doktor önermişti. Gaz olayı bitmeyınce aptamile geçtik yıne düzelmedi sonra bebelac geçtik yine geçmedi. Sonra arkadaşımda gaz karşıtı biberon görüp onu aldım. Gerçekten işe yaradı iki aydır boşu boşuna çekmişiz. Tabi sizinki neyden kaynaklı bilmiyorum kolik ise hiç bişey fayda etmez. Biberon çok gaz yapıyor ama bir deneyın öneriyorum