Sekerpare_ Yemek istemedigindendir hergün aynı problem bizde de yoruldum yemek yemekten diyor.Yemek yerken insan nasıl yorulur,sıkılır hadi oğlum çabuk oğlum diye diye bitirtiyorum yemeğe bizden önce başlar biz yemek masasını kurar kaldırırz o hala yiyor…Hergün ki krizimiz zaten seçici bir de o ekleniyor