Kızlar adetim 7 gün gecikti 4. Gunde elimde test vardi test yaptim negatif cikti içim rahat etmedi ertesi gün hemen sağlık ocagina gittim kan verdim onda da negatif çıktı ama aşırı aklim bulanıyor korkuyorum da kondom ile korunuyoduk ama onada güven olmaz diyerekten içim içimi yiyor bugun 7 gun oldu tam emziriyorum emzirmede geciktirme yapar onceden de cok gunu gunune olmazdim ama bu kadar gecikme olmazdı 🥺🥺 6. Sinda 8 ayina giricek bebegim var daha