sekerportakali9 Dün öğlenden sonra çıktı ilkten babasıyla ben tutarken yaptık zannettik ama geçmedi gibi hala bu gün. Bide sağında solunda minik kabarcıklarda görmeye başlayınca alerjiden şüphelendim bilenler bi yorumlayabilir mi??
Dogacelik sekerportakali9 bizde de oldu egzama gibi. Doktor acı falan mı yedin dedi. Çikolata yeme çok kahve içme dedi. Emziriyorum. Bir krem verdi çinkolu ama o iyi gelmedi. Daha yağlı şeyler sürdüm. Kantaron shea yağı vs. Onlar iyi geldi geçti sonra.
alparslan38 sekerportakali9 egzama bizdede böyle başladı ilk yamagimda vardı sadece sonra kollarında yayıldı
durubahar Dogacelik kahveyi kestınzmı benm kızımdada öyle seyler var bşr hafta kahveyı kestım dayanamadım ıctım kahveden degıldır dıye düşündüm ama tekrarladı
alparslan38 sekerportakali9 krem kullaniyoruz biz alerji testi falan yaptırdık bişey çıkmadı atopik dermatit dedi doktor
PamukPrensesannesii sekerportakali9 Instagram kullanıyorsaniz Dr.osmangonulal sayfasında egzama ile ilgili video var detaylar için bakabilirsiniz
Dogacelik durubahar çok dayanamadım içtim arada ben de. Emzirmeyi kestikten sonra da ek gıda sürecinde aralarda oldu. Tam sebebini bilmek zor oluyor.