Bebeğim daha 17 günlük yaklaşık olarak bir haftadır kabızlık sıkıntısı yaşıyoruz. Günde üç kere kakasını yapabiliyor. Salı günü doktora gittiğimizde biogaida ve relactaz isimli damlaları verdi. Biraz sancıları azaldı gibi ama dışkılaması yine aynı ve yine de sancı çekiyor. Bir hafta da iyleşme görmezsek çocuk cerrahisine gönlendifeceğim dedi. Daha önce başına böyle bir şey gelenveya bir tavsiyesi olan var mı?