Gunay2412 hiç endişelenme bir anda bakacaksınki artık kendisi tam desteksiz oturuyor benimkide öyleydi Vallaha evdekiler ay çok tembel kafasını tutamıyor falan diyorlardı hiç takmadım birden bire ilerledi oturmaya filan başladı şu an çok şükür rahat oturyor, kafadını tutuyor hatda kendisi yatıyor kendisi kalkıyor