silbastanbaslamakgerekbazen Arkadaşlar merhaba. Dondurucudaki sütleri dışarı çıkarken yanınıza nasıl alıyorsunuz? Bunun için ısıtıcı vb. Ürün tavsiyeniz var mıdır?
tombikinannesi silbastanbaslamakgerekbazen şuan ısıtıcı kullanmanıza gerek yok buzluktan çıkardığınızda zaten hava sıcak erir bi 5 dkkaya eridikten sonra hafif ısısı kendiliğinden normale gelince verirsiniz ısıtmak yok çünkü içerisindeki yararlı vitaminler ölür. Eriyen süt 3 saat içerisinde tüketilmeli eriyen bidaha dondurulmamalı