Tosbikkkk Gidicem ama üşeniyorum korkuyorum sıradan daha doğrusu 🤣 İstanbul şehrim bu arada Sıra çok Varmi yüzde 75 indirim varmış
Minelinannesii34 ZeynepOzcan eminmisiniz güneş kremini gratis haricinde hiç biryerde 250 liraya bulamadım ben ?
kes_allahaskina Bende uygulamasından alışveriş yaptım ama olmuyor error veriyor birde özene bezene o kadar ürün seçtim 🥲
silaa66 Tosbikkkk o sırayı bekleyeceğime normal fiyattan alırım genelde güzel indirimler yapıyorlar zaten😃
seval61 Tosbikkkk indirim konusuna inanmiyorum üstüne ekliyolar fiyatin düşürdük diye yine ayni fiyata veriyorlar😃😃
dilberhala1 seval61 Kız yok yok gerçekten indirim var her zaman aldığım şeyleri berdeyse yarı fiyatı aldım
Deletedmom_123 10da gititm 2 saat sıra bekledim bu kadar yavaş ilerleyeceğini bilsem asla gitmezdim ama sağolsun insanlarımız her ürünü topladıkları için bir kişinin işlemi 4-5 kişinin işlemi kadar sürüyor
princees Tosbikkkk gittim iki saat önce arkama bakmadan geri kaçtım kuyruk başını almis gotmisti adım atacak yer yoktu mağazada ve çoğu şeyi tuketmislerdi