Balkiz15 Ben kullanıyorum bebegim 1 aylık. Ve asiri memnunum evet gazi yine de oluyor bazen agliyor sancidan yapamıyor kakasini gazını ama cocuk bi tik daha sakin damlalardan cok daha iyi bence şurubu