Aysedemir__ 15 aylıktı ilk traş ettirdiğimizde , saçları çok biçimsiz uzamıştı bu yüzden kafa şekli güzel durmuyordu . Artık iki ayda bir traş oluyor . Ama bu saçını gürleştirmez bunu bilin saç kesmek saç kökünü arttıran bir şey değil😄 sadece hepsi aynı anda düzenli uzadığı için daha gür gözüküyor