silaa66 en az 2 defa değiştiriyorum. Reflüsü var diye kusması çok, sırılsıklam oluyor bu yüzden bile sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum. Bir de şuan hareketlenmeye başlamış diye kaka yapınca onu da taşırıyor kenarlardan, bu yüzden de değiştirmeye başladık kıyafetleri artık😂