minikveannesi0 kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var sütüm yetmediği için Aptamil mama veriyorum 2-3 gündür her beslenmeden sonra kaka yapiyor bu normal mi?
minikveannesi0 fatmazhr Sabahtan beri 3 kere kaka yaptı normalde böyle yapmadığı için merak ettim. Teşekkür ederim 🤍🤍💖💖