aysima38 Kızlar barandan sonra kızıma oda alacağız ama hala bi fikrim yok çok kararsız kaldım yaşına girdi sizce nasıl bişey alsam daha iyi olur sizin aldığınız oda takımları nasıl bakabilir miyim 🙏🏻
yenigelmedmgerigeldm aysima38 bizim böyle, bir oda takımı falan almadık öyle kendim bir şeyler yaptım 🎀
aven aysima38 ikea model 3 kapılı dolap ve şifonyer kullanıyorum odasında Benimde bir tek bu var galeride diğer taraflarını hiç çekmemişim malesef 🤷🏽♀️
oglumubeklerken aysima38 3 kapaklı bir gardrop 3 çekmeceli bir sifonyer ve 120×200 cm bir montessori yatagimiz var
kimbumadam aysima38 pall de kids sayfasından 4 kapaklı dolap , karyola ve yatak aldım. 10/10 diyebilirim😊 11 aylık kızım da