Funda-12 benim kızımın boyu %95 kilosu %90 larda. İştahı da iyi ama çölyak tanısı aldı. Geç kalsak belki boy kilo gerilemeye başlayacaktı. Biz tesadüfen öğrendik. Erken dönemde öğrendiğimiz içün henüz çok belirgin semptom vermemişti. Ama deri döküntüleri, egzamaları olurdu. Diyetten sonra deri sorunları çok azaldı. Ve çok gergin, sinirli bir çocuktu, diyetten sonra daha ılımlı yumuşak sakin bir çocuk oldu.
3,5 yaşında ilk şüphelendi doktor, 1 sene takip edildi, 4,5 yaşında net tanı aldı. Nerdeyse 1 swnedir diyet yapiyoruz.
O yuzden boyu kilosu iyi diye colyak degildir demek cok dogru degil. Supheniz varsa bir kan testi yapilmasini isteyenilirsiniz.