gseraptemel 0-6 ay bebiş anneleri merhaba. Bebişleriniz kaç aylık, beslenme sıklıkları nasıl, anne sütü mü formül mama mı kullanıyorsunuz?
aslhnkrts gseraptemel 2 ay 9 günlük, anne sütü + mama olarak besleniyor çoğunlukla emiyo istedikçe veriyorum mamayı da günde 3 kere anca
Deletedmom_113 gseraptemel 6ay 20 günlük günde beş kere 4 ölçek mama alıyor ek gıdaya da başladık azar azar veriyorum yiyebileceği şeyleri
ZeydsMom gseraptemel 5 ay 6 günlük bebeğim var. Yalnız formül mama ile besleniyor. 4 saate bir 180 ml günduzler. Ama sabah uyandiginda ve aksam uykuya gecerken 210 ml iciyor. Toplam gunde 5 defa besleniyor.
kuzeyinannesi06 aslhnkrts 2 ay 3 günlüğüz bizde aynı sizin gibi çoğunluk emiyor sabah uyanınca öğlen bide akşam yatarken günde üç kez mama veriyorum sadece kilosu ne kadar bebegınızn acaba
aslhnkrts gseraptemel biz bi çok mama denedik ama sma ya geri döndük dün şuan onu kullanıyoruz gündüzleri iki yada üç defa 3 ölçek 90 cc içiyo geceleri 4 ölçek 120 cc içiyo
esraelaars ozlemaryad benim bebeğimde 5,5 aylık siz ek gıdaya başlamayı düşünüyormusunuz bizim dr 6 aydan önce önermedi ama ben tadımlara başlamak istiyorum
ozlemaryad gseraptemel evet sadece mama aptamil kullanıyorum ve reflü olduğu için hem normal hem de AR mama
gseraptemel ozlemaryad ay benim kızımın da reflüsü var ama biz ar mama haricinde bir mama kullanamıyoruz. Normal mama deneyeyim dedim daha kötü oldu. Sizinkinin kusması ne durumda? Nasıl normal mamayı da verebiliyorsunuz
defnemomm_ 2 ay 28 günlük 👩🏻🍼🌸 emziriyorum sadece, ama çok zor emiyor müziklerle ninnilerle yanına uzanarak yatağımda çoğu zaman.. mama almiyo denedim 🥺
ahmethamza defnemomm_ dil dudak bagi var mı baktınız mı bizim vardı bisey olmaz dediler ben o ara sütü stok yaptım. Meğer yorulup bırakmış hep kestirince düzeldi şimdi doyuramıyorum
ozlemaryad gseraptemel bir normal bir AR mama olarak ilerliyoruz dr o şekilde önerdi bize kusması çok çok azaldı
Deletedmom_113 gseraptemel 5 aylıkken suya ve mamaya başladım havalar isindigi günden beri veriyorum elimde bir bardak görse kendi istiyor zaten suyun üzerine ağlıyor
defnemomm_ gseraptemel sadece Bebelac aldık ya başka almadık doğrusu, oda doğum yapmıştım sütüm yoktu zorumla aldım aç kalıp da sarılık olmasın diye çocuk. Yoksa bırakmiyorlardi onada 🥺🥺🥺🥺
eddaa1 Biz de 36 günlüğüz 3-4 saatte bir 60 ml golden goat mama ve yer uyandığında anne sütü veriyorum.sütüm az artırmak için şunu yapabilirsin dediğiniz her şeye açığım ☺️
sema_devrim eddaa1 sıcak suyla masaj yap sağ veya emzirme sıklığını artır ya da farklı pozisyonlarda emzirmeyi dene😃
gseraptemel eddaa1 benim de sütüm çok azdı. Ki hala da öyle. Zaten biz de 3 ay 9 günlük olduk ama memeyi bıraktı bırakacak. Yalnızca geceleri memeyi alıyordu. İki gündür onu bile istemiyor. Bol bol emziriyordum da artmadı benim sütüm. İnşallah sizinki artar da rahat edersiniz.
Deletedmom_113 eddaa1 en önemlisi bol bol su günde 3 litre. bulgur soğan koyu yapraklı yeşillik ıspanak yemeği tahin pekmez süt arttirci malt içecekler civilde hurma suyu var onu deneyebilirsin süt arttırıcı çaylar rezene humana anason gazı alır kimyon tohumu çayı da aynı şekilde hurma sütü arttirir tatlı bol bol dinlenme uyku birşeyler yedikten sonra uyumaya çalış tarçınlı cevizli anne keki yap arada yersin kuruyemiş bestlak damla da süt kalitesini arttırıyormuş ❤️❤️
Deletedmom_120 eddaa1 her emzirme sonrası 5-10 dakika sağma işlemi yapabilirsin yani ben uygulamıyorum sütüm var ama bir kaç arkadaşımdan duymuştum bol su tüket gün içerisinde ama arkadaşlarım devamlı sağma yapıyorlar 7 aylık ve 13 aylık bebekleri olan arkadaşlarım var hala emziriyorlar sütleride bu yöntemle arttı inşallah sendede işe yarar😌
gseraptemel ZeydsMom ne güzel beslenmesi açısından kendinizce bir düzen oluşturmuşsunuz. Öncesinde acıkması falan oluyor mu, yani 4 saatten önce falan?
gseraptemel Deletedmom_113 suyu biberondan mı bardaktan mı veriyorsunuz? Benim kızım 3 ay 9 günlük ama havalar sıcak diye su verebilirsin diyorlar. Kararsızım şuan da