Zhra78 sordum doktorumuza, tadımla beraber mutlaka az bile olsa su verilmeliymiş, öğün yemeye başlayınca yediği öğünüm miktarına göre değişirmiş tabi ama bizim gün içinde toplamda yarım çay bardağı kadar ek gıda alıyor 30-60 cc arası verebilirsin dedi bize. Tabi isterse üst sınır yok ama çok açken değil de karnı doyunca emzirdikten sonra aralarda da verebilirmişim. Bizim 1 ana öğün yapıyor 1 de ara tabi çok az her yedirdiğin yemekten sonra ver dedi, kendi biberon veya sulukla içiyorsa zamanla belirler dedi. Benim minik içmediği için kaşıkla bardakla içirdim bakalım az az ☺️