zmaanda Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim son doktor kontrolünde 4745 di bugün 4775 çıktı 😔 Neden böyle oldu bilmiyorum gece bir defa mama veriyorum ayrıca çişli bezleri de fena değil yani. Çok ağlamıyor da öyle genelde uslu bir bebek.Çok üzgünüm ya
Dgndrmz zmaanda aya vurursak 90 gram evet bıraz az almış ay olarak takıp et canım ay bitimindede az ise doktoruna danış bi donemsel almadıkları emmedıklerı yemedıklerıde oluyo cnku bikaç aylık sanırım bu donemlerde bıraz fazla alması lazım normlde
nana91 zmaanda gunde 30 gr almali diyolar ama benim kizim her gun kilo almiyodu. Birden 100 gr agir geldigi oluyodu. İlk aylar kilo alimi da gayet iyiydi. Belki sizin bebeginiz de bu sekilde olur 🙂
zmaanda Dgndrmz Doktoruma danıştık günde iki kere mama verip bir hafta sonra bakıcaz tekrar ama niye böyle oldu anlamıyorum huzurlu bir bebek yanı öyle aç olsa ağlamaz mı 😓
Dgndrmz zmaanda evet normalde ac olsa aglar uyumaz durmaz yanı öyle huzurlu bı bebek olmaz bılemıyormkı canım bide doktorunun dedıgı sekılde yap bkalım arts olur belkı elınden geldıgı kdarda sık emzırmeye çalış illa bebegın agladıgında emzırme akşına geldıkce yarım saatte bı saatte bı emzır cunku bıkac ay snra kılo alımı ıyıce azalıcak ılk aylar hzlı alıyolr
Batimoms nana91 benimde kafama bu takiliyordu biliyor musun? Gunde 30 gr diyorlar evde tartiyordum ayni cikiyordu 1 hafta sonra 150 birden oluyordu. Nasil oluyor anlayamiyorum.
zmaanda nana91 bilemiyorum ama çok moralim bozuldu zaten emmesi çok iyi değil artık sağıp mı versem diye düşünüyorum ne kadar içtiğini bilirim zaten arada o şekilde takviye yapıyorduk
nana91 zmaanda bende emmiyor diye sagip biberonla vermeye baslamistim gece guzel emiyordu sadece. Ama zamanla komple birakti memeyi. Geri donduremedim. Bence sabredin sagarsaniz da kasikla vermeye calisin oyle oneriyolar