Bebeğiniz kac aylık genelde kabızlık yaşanıyor benım bebegım de ek gıdadan beri kabız 2 gun yapmasın 3. Gunu asla durmuyor rahatszılanıyır fitil yapıyoruz armut elma püresi veriyorum kayısı kara erik hoşafı yapıyorum kırmızı pancar veriyorum lifli gıdalar verin isterseniz kabız yapıcak şeylerden bı müddet uzak durun patates muz vs vs kabız yapıyor ☹️suyı yeterince almayınca da kabızlık oluyor muş kabızlık zor makat çatlağı olacak dıye korkuyorum o zaman acıdan kendılerı kakayı tutuyorlar mış beyinsel onı bırakması da zaman alıyormuş o hale getirmek istemiyorum bı sekılde arada bır fitil yapıyoruz rahatlatıyoruz