Deletedmom_119 Tatile gideceğiz bebeğim 3 aylık olmuş olacak tecrübeli anneler ne almam gerekir nasıl giydirmem gerekir nelere dikkat etmem gerekir yazarsa çok sevinirim
Kadifemsii Deletedmom_119 kızlarım 4 ve 2 yaşlarında sizin dediğiniz dönemlerde tatile gittik her yıl tatile gittik ama hala bu tarz sorularda tıkanıyorum 😂 havalar o kadar sıcaktı ki götürdüklerimi pek giydiremedim mayo zıbın ikilisiyledi hep 😬
Aynenkanka Deletedmom_119 geçen sene tatile çıktığımızda oğlum 2 ay 10 günlüktü temmuz ayında gitmiştik sadece zıbınla gezdi aşırı sıcaktı çünkü. Akşamları serin ya da rüzgarlı olabilir yanınıza uzun kollu ve bacaklı kıyafetler mevsimlik hırkalar ve şapka alın yine de. Bir de bebek arabasına rüzgarlık ve sineklik mutlaka alın
Mnli Deletedmom_119 deniz tatili ise uv korumalı mayo ve şapka ateş düşürücü ve ateş ölçer bol bol bol zıbın başka kombinle uğraşmayın bile bez en kolay zaman aslında ek gıda derdi yok bişey yok mis gibi
Bebeknaz Ben korkuyorum ya 3 aylık bebekle tatile gitmeyi rahat edebilirmiyim diye düşünüyorum keyif alabilirmisin tatilden düşünüyorum
Mnli Bebeknaz en kötüsü ne olabilir evde değil otelde bakarsınız çocuğa temizlik ve yemeği başkası yapar bu kafada bir insan olduğu için ilki 2 ikinci 4 aylıkken yurtiçi yurtdışı gezmeye başladık beklenti düşük olunca mutluluk daha da artıyor
Deletedmom_119 Bebeknaz otel odasından denizi izlemek bile bana iyi gelecek dört duvar arasında tavana baka baka pış pış yapmak bazen bunaltıyor artık
Deletedmom_119 Aynenkanka rüzgarlık sineklik hiç aklıma gelmemişti çok sağolun sinekler için sptey falan sıkamıyorumz değil mi
Deletedmom_119 Mnli çok motive ettiniz çok sağolun nede insan tedirgin oluyor 🥰 uv korumalı şapka var mı? Birde mesela sahilde otururken bebek için çadır gibi falan bişey almam gerekir mi uyursa falan nereye nasıl yatırabilirim
Mnli Deletedmom_119 decathlonda ve h&m de var sizinki çok minik olduğundan heralde h&m daha uygun olacaktır bizim öyle çadır gibi bişeyimiz yok şezlongta uyuyabilir ya da puseti taşıyabilirsiniz normalde pusette uyuyorsa bak bir avantaj daha biraz büyük olsa pusete sığmaz bebek arabası plaja inmez 😂
Deletedmom_119 Mnli puseti götüreyim uyur heralde onda eşim taşısın dursun 😅 evet decathlonda küçükler için baktım yok bide hm bakayım çok sağolun.zaten güneş kremi falan kullanılmıyor değil mi
Ogulluana Deletedmom_119 sen nasıl giyiniyorsan öyle giydir. Esintiden koru. Deniz için küçük güneş kremi de kullanma ilk 6 ay önerilmiyor ikiside. Mutlaka yanına ateş ölçer ve ateş düşürücü al
Deletedmom_119 Ogulluana tamam çokmssğolun ateş düşürücü yolda giderken bozulur mu acaba ordan mı alsam. Evet deniz ve havuza sokmak yok doktorumuzda öyle söyledi.inşallah havasından rahatsız olmaz
Mnli Deletedmom_119 bizim deniz tatilinde 7 aylıktı ilk krem sürdük kızımda 10 aylık olacak siz dra danışın yine
Dogacelik Deletedmom_119 bebek arabanız bol zıbın ve müslin. Güneş koruyucu falan süremezsiniz çok küçük. Sinek kovucu sprey falan da önermiyorlar o ay. Bebek arabasına geçirilen sinekliklerden olabilir. Bir de anakucağınızı yanınızda götürebiliriniz. Bizimki kumsalda semsiye altında babybjorn ile oturuyordu hep
Deletedmom_119 Dogacelik aa evet çok mantıklı bizimkide çok seviyor anakucağını taşımasıda kolay teşekkür ederim 🩷